ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کار تبدیل وضعیت ۶۰ درصد از مشمولین قانون ایثارگری انجام شده است، گفت: برای تبدیل وضعیت کارکنان شرکت مخابرات، وزارت ارتباطات فقط یک رأی دارد و در خصوص شرکت مخابرات ما فقط یک نماینده در هیات مدیره این شرکت داریم و موافقت خود را در زمینه تبدیل وضعیت کارکنان اعلام کرده ایم.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با خانه ملت، درباره تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در این خصوص قانون مصوب مجلس وجود دارد که برای همه لازم الاجرا است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: در وزارت ارتباطات در 11 ستاد و 10 سازمان تابعه پس از تصویب این قانون، تبدیل وضعیت نیروهای مشمول آن را آغاز کرده و تاکنون بیش از 60 درصد مشمولین قانون تبدیل وضعیت شده‌اند و مابقی نیروها نیز مراحل تبدیل وضعیت آن ها در حال طی شدن است.

زارع پور اضافه کرد: در حال حاضر مراحل گزینش و اختصاص پست سازمانی به این عزیزان در حال انجام بوده و امور طبق روال در حال پیشرفت است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکت مخابرات ایران نیز گفت: در خصوص شرکت مخابرات ما فقط یک نماینده در هیات مدیره این شرکت داریم و موافقت خود را نیز در زمینه تبدیل وضعیت کارکنان اعلام کرده ایم.

زارع پور اضافه کرد: در حال حاضر کمتر از 20 درصد از سهام شرکت مخابرات در اختیار دولت بوده و مابقی سهامداران نیز باید در این زمینه پای کار بیایند و منابع لازم در این زمینه نیز پیش بینی شود تا این اتفاق رخ دهد. ما معتقدیم این اتفاق باید برای تمام کسانی که مشمول قانون هستند، رخ دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">