ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزارت ارتباطات به فکر چاره‌ای باشد

| سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ق.ظ | ۰ نظر

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: برگزاری همایش ایران -کانکت 2016 در کشورمان به منزله تأیید زیاده خواهی های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان پیرامون برگزاری همایش ایران- کانکت 2016 که در آن مقرر شده تا افراد حقیقی و حقوقی که برابر مقررات بین المللی اتحادیه اروپا و دولت انگلیس در لیست تحریم قرار گرفته اند در این همایش حضور پیدا نکنند، اظهار کرد: یکی از ویژگی هایی که باعث سرآمد شدن نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اقتداری است که نظام اسلامی ما از ابتدا در راستای مقابله با زورگویی ها و زیاده خواهی های نظام سلطه داشته است روندی که موجب استحکام نظام ما و عقب نشینی پی در پی دشمنان انقلاب شده است.
وی افزود: متاسفانه ما بعضاَ شاهد رفتارها و برنامه هایی در داخل کشور هستیم که اقتدار و عزت اسلامی را به شدت خدشه دار می کند  از این رو نباید اجازه دهیم این گونه رفتارها در کشورمان صورت گیرد.
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری همایش ایران -اکانکت 2016 تأکید کرد: به نظر من برگزاری این همایش که در آن از ورود افراد حقیقی وحقوقی که در لیست تحریم اتحادیه اروپا وانگلیس هستند ممانعت می شود این شائبه حقوقی را پیش خواهد آورد که ایران در برابر غرب تسلیم شده است زیرا جمهوری اسلامی ایران از ابتدا این قطعنامه ها را فاقد اعتبار و وجاهت قانونی دانسته و معتقد است که این قطعنامه ها با یک فرآیند کاملا سیاسی و تحت فشار قدرتهای سلطه گر صادر شده اند.
سروری افزود: حال با رویکردی که ایران به قطعنامه های صادرشده علیه کشورمان داشته است  حالا چطور می شود در داخل جمهوری اسلامی ایران همایشی برگزار شود که ما از همان مصوباتی که به آنها اعتراض داریم تمکین کنیم و اجازه بدهیم در داخل مرزهای خودمان هر طور دوست دارند با ما رفتار کنند.
وی تصریح کرد: به نظر من برگزاری این همایش یک وادادگی بسیار خاص است و می تواند منجر به لطمات جدی در جمهوری اسلامی ایران شود و به تعبیری می تواند تأیید ضمنی قطعنامه های ظالمانه ای باشد که علیه ملت ایران وضع شده است.
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه  بنده تعجب می کنم که یک وزارتخانه رسمی در جمهوری  اسلامی ایران این اقدام را انجام داده است، گفت: اگر یک سمن یا NGO این اقدام را انجام می داد جامعه و مردم خیلی برآشفته نمی شدند اما اینکه یک وزارتخانه قانونی با تمکین این قطعنامه ها و تحریم های ظالمانه همایش بی خاصیتی را برگزار کند که دستاوردی برای جمهوری اسلامی ایران نداشته باشد به نوعی دردنیا حکایت از عقب نشینی و تأیید زیاده خواهی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
سروری خاطر نشان کرد: برگزاری این همایش در کشورمان با این پیش شرطها امری خطا و اشتباهی استراتژیک است که ما انتظار داریم وزارت ارتباطات نسبت به برگزاری این همایش دقت نظر بیشتری را در دستور کار خود قرار دهد.

 

قاضی‌پور: وزارت ارتباطات نسبت به لغو همایش ایران کانکت اقدام کند

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ارتباطات همایش ایران کانکت را لغو کند آیا دوران قاجار و پهلوی بازگشته است که سفارت انگلیس در ایران برای ما تعیین تکلیف می‌کند؟
نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تحریم مقامات ایرانی برای شرکت در همایش (ایران کانکت ۲۰۱۶) که با همکاری وزارت ارتباطات ایران و سفارت انگلیس در تهران برگزار می‌شود گفت: آقای واعظی شما وزیر ارتباطات ایران هستید یا وزیر تحریم کننده کشور ما.
وی ادامه داد: آقای واعظی شما چگونه در داخل ایران دستورات کشورهای خارجی را اجرا می‌کنید. نسبت به لغو این همایش اقدام کنید.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور خارجه اظهار داشت: آقای وزیر شما که برای رفع تحریم‌ها زحمات زیادی کشیدید چرا اجازه می‌دهید که کشور اجنبی در داخل ایران تصمیم بگیرد؟
قاضی پور در پایان خاطرنشان کرد آیا دوره قاجار و پهلوی برگشته که سفارت انگلیس در ایران برای ما تعیین تکلیف کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">