ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات: سرعت بالای اینترنت صبر می‌خواهد

| چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۰۲:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه امروز (دهم آبان) جلسه هیئت دولت در واکنش به کیفیت و سرعت پایین اینترنت و نارضایتی مردم از این وضعیت اعلام کرد که باید در این زمینه کمی صبر و تحمل داشت تا پروژه اتصال منازل و کسب‌وکارها به فیبرنوری به سرانجام برسد.

به گزارش شبکه شرق، عیسی زارع‌پور با اعلام اینکه سرعت اینترنت کشور، باید  هر ماه توسط مراجع بین‌المللی اعلام می‌شود گفت: «من بارها اعلام کرده‌ام که تنها راه اساسی حل مشکلات سرعت اینترنت در کشور نوسازی زیرساخت‌های ارتباطی مخصوصاً زیرساخت‌های ارتباطی ثابت است. پروژه بزرگ فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در سراسر کشور به‌مرور درحال اجراست.» 

او ادامه ادامه داد: «ما کار را در بیش از ۲۰۰ شهر آغاز کرده‌ایم و نزدیک به ۹۰ شهر تحت پوشش قرار گرفته‌اند. در این شهرها سرعت اینترنت ۸۰ برابر شده و امیدواریم به‌زودی در چند استان تمامی شهرها تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند و مردم از سرعت‌های هزار مگابیت بر ثانیه برخوردار شوند، چون الان متوسط دسترسی به سرعت اینترنت روی ثابت ۱۲ مگابیت برثانیه است.»

او همچنین تاکید کرد که در صورت اجرای این پروژه، سرعت ارتباطات همراه نیز ارتقا می‌یابد، چراکه  حتی اگر نسل چهارم هم بخواهد حداکثر سرعت خود را ارائه دهد باید با فیبر نوری به این شبکه متصل شود. » او اعلام کرد که بارها این موضوع را تکرار کرده که این یک کار بزرگ است و به نتیجه رسیدن آن نیاز به صبر و تحمل دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">