ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وعده‌ای جدید: ارایه نسل 5 در ایران

| شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ق.ظ | ۰ نظر

ظاهرا از زمانیکه ماجرای پرونده واگذاری مرکز تحقیقات مخابرات به شورای عالی فضای مجازی جدی شده است، این مرکز هر روز اخبار و اطلاعاتی ارایه کرده و سعی دارد خود را بسیار فعال نشان دهد.

هنوز انبوهی از وعده‌های بزرگ یکی از مدیران این مرکز که پرسش‌های زیادی را در اذهان به دنبال داشت، داغ بود که رییس این مرکز وعده بزرگتری داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری مهر رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه ریزی برای ورود نسل پنجم موبایل به ایران تا ۶ ماه آینده خبر داد!

این در حالیست که این فناوری تازه در مراحل بررسی کشورهای بزرگ دنیا داشته و بسیاری از رسانه‌های حاضر در محل حتی این پرسش را مطرح نکرده‌اند که این مرکز از چه زمانی و با کمک چه کشوری قصد دارد این فناوری را در کشور پیاده کند.

البته 6 ماه زمان زیادی نیست و این وعده را نیز به سایر وعده‌های بزرگ روزهای اخیر مرکز تحقیقات مخابرات اضافه کرده و منتظر می‌مانیم تا ببینیم کدام یک به سرانجام می‌رسد. البته که از پیشرفت کشور و تحقق این وعده‌ها خوشحال می‌شویم.(منبع:موبنا)

  • ۹۳/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">