ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وقت کمیسیون صنایع به شورای عالی IT نرسید

| دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

بررسی ادغام شورای‌عالی فناوری اطلاعات در شورای‌عالی فضای مجازی در حالی توسط اعضای کمیسیون صنایع مجلس به بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا موکول شده بود که امروز هم وقت جوابگو نبود و پرونده این طرح به آینده موکول شد.

در حالی قرار بود 19 مهرماه گذشته ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی برای چندمین بار و مطابق با تأکید مقام معظم رهبری بر انحلال شوراهای عالی موازی با شورای عالی فضای مجازی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بررسی شود که این کار برای چندمین بار به تعویق افتاد.

جمع‌بندی نهائی و رأی‌گیری در ارتباط با طرح ادغام شورای‌عالی فناوری اطلاعات در شورای‌عالی فضای مجازی و حذف ماده (4) قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی جهت ایام محرم موکول شد.

حال با گذشت دو ماه از این موضوع، امروز قرار بود این بحث بار دیگر در کمیسیون مذکور مطرح و بررسی شود که الیاس طاهری -عضو این کمیسیون- در گفت‌وگو با تسنیم عنوان کرد: این بار کمیسیون وقت نکرد.

با این حال باید منتظر طرح چند باره این موضوع در کمیسیون صنایع باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">