ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ویتنام کارخانه تراشه می‌سازد

| سه شنبه, ۹ آبان ۱۴۰۲، ۰۴:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

ویتنام به رغم هشدار آمریکا درباره هزینه های گزاف، در پی سرمایه گذاری و احتمال ساخت کارخانه تراشه داخلی است.
به گزارش ایرنا از رویترز، دو مدیر اجرایی کسب و کار در ویتنام گفتند باوجود هشدارهای مقامات صنعتی آمریکا درباره هزینه های گزاف، ویتنام درحال مذاکره با شرکت های تراشه سازی با هدف تقویت سرمایه گذاری و احتمال ساخت کارخانه داخلی تولید تراشه است.

قطب تولیدات الکترونیکی جنوب شرقی آسیا که سرور اختصاصی آمریکایی اینتل بزرگترین بسته بندی نیمه رساناها و آزمایش دستگاه و کارخانه را در سراسر دنیا انجام می دهد و مبدا چندین شرکت طراحی سخت افزاری تراشه است بر روی راهبرد جذب سرمایه گذاران بیشتر نیمه رسانا کار می کند که شامل سرمایه گذارانی است که بر تولید تراشه تمرکز دارند.

وو تو تهان رئیس دفتر ویتنام در شورای کسب و کار آمریکا- آسه آن در مصاحبه با رویترز بدون اشاره به نام شرکت ها به دلیل در مراحل اولیه بودن مذاکرات گفت در هفته های اخیر جلساتی با ده ها شرکت تراشه سازی آمریکایی برگزار شده است.

یکی از مدیران اجرایی بخش تراشه ویتنام که خواست هویتش فاش نشود به دلیل اینکه اجازه مصاحبه با رسانه ها را ندارد نیز تاکید کرد مذاکرات با سرمایه گذارانی از جمله کارخانه آمریکایی " گلوبال فاندریز " و " پی اس ام سی " تایوان انجام شده است.

وی افزود هدف این مذاکرات ساخت نخستین کارخانه ویتنامی برای تراشه هایی که در خودرو و یا نرم افزارهای مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرند است.

این جلسات در پی بهبود روابط رسمی دو کشور آمریکا و ویتنام در ماه سپتامبر ( شهریور/ مهر ) که طی آن جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به هانوی سفر کرد انجام شد.

  • ۰۲/۰۸/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">