ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ویروسی مخرب‌تر از استاکس‌نت در راه است

| سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

یکی از طرح‌های پیشنهادی در جلسه نمایندگان عربستان و رژیم ‌صهیونیستی که توسط نمایندگان موساد مطرح شد، تولید بدافزاری مخرب‌تر از «استاکس‌نت» جهت آلوده‌سازی و تخریب تأسیسات هسته‌ای و جاسوسی از نیروگاه‌های ایران بوده است.

پس از ناکامی عربستان سعودی و اسرائیل در به شکست کشاندن مذاکرات و عدم توافقات 1+5 با تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان «بندر بن سلطان» رئیس دستگاه اطلاعات خارجی عربستان سعودی و نمایندگان «تامیر پاردو» رئیس سازمان جاسوسی موساد به منظور افزایش همکاری‌های دو جانبه در «وین» پایتخت اتریش گرد هم آمدند. بدافزاری مخرب‌تر از استاکس نت در راه است

در این جلسه که در تاریخ 24 نوامبر 2013 برگزار شد، هر دو طرف طرح‌ها و برنامه‌هایی جهت تقویت همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های اطلاعاتی، جاسوسی و تخریبی علیه ایران ارائه کردند.

یکی از مهمترین طرح‌های پیشنهادی در این جلسه که توسط نمایندگان موساد مطرح شد، تولید بدافزاری مخرب‌تر از «استاکس‌نت» جهت آلوده سازی و تخریب تأسیسات هسته‌ای و جاسوسی از نیروگاه‌های ایران بود که علیرغم زمان و هزینه بالا مورد استقبال سعودی‌ها مواجه شد و به تصویب رسید.

به گزارش فارس هزینه برآورد شده این طرح مبلغی بالغ بر یک میلیون دلار می‌باشد که در این جلسه مقرر شد سعودی‌ها هزینه های آن را تأمین کنند.

  • ۹۲/۰۹/۰۵

استاکس‌‌نت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">