ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پاسخگویی تامین اجتماعی الکترونیکی شد

| سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۰۱ ب.ظ | ۱ نظر

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه پاسخگویی تلفنی، الکترونیکی و پیامکی در این سازمان به روز شده است، اضافه کرد: مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی تامین اجتماعی به صورت مستقیم پاسخگوی تماس های تلفنی، الکترونیکی و پیامکی است.

پاسخگویی تلفنی، الکترونیکی و پیامکی تامین اجتماعی به روز شد

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، پیام های صوتی ضبط شده و پیامک های دریافت شده در ایام تعطیل و ساعات غیراداری در اسرع وقت پاسخ داده می شود.

پیام های الکترونیکی نیز در ساعات اداری به صورت آنلاین و در ایام تعطیل و ساعات غیراداری با فاصله حداکثر 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد

این اداره ثبت شکایات را از دیگر اقدامات مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی عنوان کرد و ادامه داد: شکایات مخاطبان و کارکنان تامین اجتماعی از سوی این مرکز ثبت و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

شناسایی، کشف نقاط ضعف و قوت دستورالعمل های اجرایی سازمان تامین اجتماعی از دیگر نتایج عملکرد مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی است. تجزیه و تحلیل عوامل نارضایتی مخاطبان و ارائه راهکار برای کاهش نارضایتی از طریق ارزیابی و پالایش پیام های دریافت شده نیز در دستور کار مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی تامین اجتماعی قرار دارد.

براساس این گزارش، تقویت سامانه اطلاع رسانی و پاسخگویی 142 از اولویت های کاری این سازمان است به طوری که این سامانه در زمان آغاز به کار دارای 30 خط آفلاین بود و به بیشتر پیام های دریافتی در مدت 48 ساعت پاسخ می داد. اکنون این سیستم به صورت آنلاین درآمده و مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی تامین اجتماعی شکل گرفته است.

در دوره مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی تقویت مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی در دستور کار قرار دارد، ضمن آنکه در آینده شاهد بهبود عملکرد این مرکز خواهیم بود، خدمات جدیدی نیز در حوزه اطلاع رسانی و پاسخگویی به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی ارائه خواهد شد.

تامین اجتماعی سهولت برقراری ارتباط با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی را دلیل اصلی استقبال مخاطبان از این مرکز اعلام و اضافه کرد: سامانه تماس تلفنی142 و سامانه دریافت و ارسال پیام کوتاه باشماره 5000142 و همچنین درگاه الکترونیکی 142.tamin.ir آماده پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به شکایات و دریافت نظرات و دیدگاه های مخاطبان سازمان تامین اجتماعی است.

  • ۹۲/۰۸/۱۴

نظرات  (۱)

سلام اگه کسی از شهرستان بخواد با سامانه 142 تماس بگیره چکار باید بکنه؟ ممنمون میشم جوابمو بدین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">