ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پاسخ رگولاتوری به عدم ترخیص تجهیزات مخابرات

| چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل دفتر استاندارد و تائید نمونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: مخابرات، نمونه تجهیزات خود را برای فرایند تائید نمونه ارائه نکرده و تأخیر در ترخیص تجهیزات ارتباطی بر عهده این اپراتور است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، حسین صادقیان -مدیر کل دفتر استاندارد و تائید نمونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی- اعلام کرد: در فرایند تائید نمونه، ترخیص تجهیزات ارتباطی صرفاً پس از بررسی و ارزیابی نمونه کالاهای ICT وارداتی به کشور و صدور گواهی تائید نمونه امکان‌پذیر است و اگر ارائه نمونه برای طی فرایند تائید نمونه، از سوی اپراتور انجام نشده باشد، تاخیر در ترخیص به اپراتور مربوط می‌شود.

وی با اشاره به اظهارات مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره عدم ترخیص تجهیزات ارتباطی مربوط به شرکت مخابرات در گمرک ایران افزود: پیش از این، براساس سیاست‌های رگولاتوری و به منظور مساعدت با شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی مانند شرکت مخابرات ایران، مجوز ترخیص کالاهای آن‌ها، مشروط به اینکه نمونه تجهیزات، پس از طی زمان لازم برای بررسی و ارزیابی به رگولاتوری ارسال شود، صادر شده است.

او تاکید کرد: علی‌رغم انتظار منطقی از پایبندی این شرکت‌ها به انجام تعهدات، این روند پس از پیگیری‌های مستمر رگولاتوری و عدم‌ همکاری شرکت مخابرات ایران متوقف شده و صدور مجوز منوط به بررسی، ارزیابی و طی فرایند تائید نمونه تجهیزات است.

  • ۹۲/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">