ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

لی جائه یونگ، معاون رییس شرکت سامسونگ روز پنجشنبه به سوالاتی در مورد رسوایی مالی اخیر رییس جمهور کره جنوبی پاسخ خواهد داد.

به گزارش فارس به نقل از زددی نت، وی توسط کارآگاهان کره ای احضار شد تا به سوالاتی در مورد این ادعا پاسخ دهد که سامسونگ به دوست رییس جمهور کره جنوبی رشوه داده تا وی از یک ادغام تجاری جنجالی حمایت کند.

لی جائه یونگ که رییس در سایه این شرکت هم محسوب می شود باید به این سوال پاسخ دهد که آیا چوی سون شیل دوست جنجال آفرین پارک گون های رییس جمهور کره جنوبی را می شناسد یا خیر. این فرد که اتهامات مالی متعددی به او وارد شده در زندان به سر می برد. گفته می شود چوی سون شیل از نفوذ خود برای رشوه گرفتن از شرکت های متعدد تجاری و پیشبرد اهداف و مقاصد آنها در دولت استفاده می کرد. وی همچنین در امور دولت مداخله می کرد و حتی از مقامات دولتی هم رشوه می گرفت.

ظاهرا سامسونگ به چوی از طریق یکی از شرکت های تحت مدیریت وی میلیون ها دلار رشوه داده تا بتواند موافقت نهادهای تاثیرگذار برای ادغام سامسونگ با مجموعه دیگری به نام Cheil Industries. را به دست آورد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و در صورت اثبات تخلفات سامسونگ شرایط دشواری بر این شرکت حاکم خواهد شد.

  • ۹۵/۱۰/۲۴

سامسونگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">