پذیرش دانشجوی بازیسازی رایانهای
رئیس مرکز علمی کاربردی بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان اینکه پذیرش دانشجویان جدید رشته طراحی بازی های رایانه ای در دانشکده گیم به صورت نیمه متمرکز انجام می شود،گفت: دانشجویان جدید مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی این بنیاد از طریق مصاحبه و آزمون عملی انتخاب می شوند.
محمدحسین رضوانی افزود: پذیرش دانشجو از این پس در تمامی گرایش های رشته بازی های رایانه ای با انجام مصاحبه و آزمون عملی صورت می گیرد.
وی توضیح داد: رویکرد دانشکده گیم بنیاد ملی بازیهای رایانه ای پذیرش دانشجویان مستعد بوده و با توجه به نیاز روزافزون صنعت بازی سازی کشور به جذب نیروهای جوان، ضروری است نسبت به تربیت نیروی خلاق و مستعد اهتمام بیشتری صورت گیرد.
رضوانی با بیان اینکه از دانشگاه جامع علمی کاربردی درخواست شده تا مجوز جذب دانشجویان رشته بازی سازی رایانه ای را به صورت نیمه متمرکز صادر کند، گفت: بر اساس این روش، علاقمندان به تحصیل در رشته بازی سازی به صورت چند برابر ظرفیت از سوی سازمان سنجش به دانشکده گیم بنیاد ملی بازیهای رایانه ای معرفی شده و در نتیجه نفرات منتخب پس از انجام مصاحبه و آزمون عملی معرفی می شوند.
به گزارش مهر، بنیاد ملی بازی های رایانه ای در سال 1391 رشته بازی های رایانه ای در مقطع کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی را ایجاد کرد و اکنون تدوین برنامه درسی مقطع کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه را نیز در دستور کار قرار دارد.
- ۹۲/۱۱/۱۶