ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در حال حاضر کارت 10 ساعته اینترنت 500 تا 1000 تومان است که کاربر زمان استفاده از این سرویس با اتصال به خط تلفن، هزینه‌ی تلفن شهری را نیز می‌پردازد که دقیقه‌ای حدود دو تومان است و ساعتی 120 تومان می‌شود.

محمودرضا جولایی - مدیر یک شرکت اینترنتی - در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این‌که بازار دایل‌آپ به دلیل ورود سرویس‌های جدید ارائه‌دهنده‌ی اینترنت افت زیادی داشته است اظهار کرد: پرترافیک‌ترین زمان استفاده از اینترنت دایل‌آپ ساعت 22 تا 24 است و خلوت‌ترین و کم‌ترافیک ترین زمان آن هم 3 تا 6 است.

وی در ادامه گفت:‌ بسیاری از کاربران به دلیل کم‌بودن سرعت اینترنت به سرویس‌های اینترنتی پرسرعت روی آوردند و برخی کاربران از وای‌مکس و یا تعدادی نیز از اینترنت پرسرعت استفاده می‌کنند و این باعث شده که شرکت‌های اینترنتی بازار را از دست بدهند.

جولایی افزود: حدود چهار سال گذشته که مخابرات برای آخرین‌بار تعرفه‌ی پهنای باند را ارزان کرد و یکبار دیگر نیز در سال گذشته برای شرکت‌های ندا در حدود 20 درصد تخفیف داشتیم، دیگر شاهد کاهش قیمتی برای شرکت‌ها نبودیم.

این مدیر شرکت اینترنتی افزود: شارژ‌ ماهانه هر مگ پهنای باند حدود 333 تومان است که به این مبلغ هزینه‌های دیگری مثل هزینه‌های مالیات و حمل و نقل نیز اضافه می‌شود.

  • ۹۰/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">