ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پرداخت سود به سهامدارن مخابرات از 5 اسفند

| دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۸۷، ۰۱:۳۶ ب.ظ | ۱ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات گفت : تمام سهامداران حقیقی شرکت مخابرات ایران از روز دوشنبه 5 اسفند ماه می توانند سود 13 تومانی هر سهم را از تمامی شعبه های بانک ملت دریافت کنند.

صابر فیضی در گفت و گو با فارس ، در رابطه با وضعیت پرداخت سود 13 تومانی هر سهم مخابرات که در مجمع سالانه به تصویب رسیده بود اظهار داشت : با هماهنگی به عمل آمده با بانک ملت ، همه سهامداران حقیقی شرکت مخابرات از روز دوشنبه 5 اسفند ماه می توانند با دردست داشتن برگه سهم و کارت ملی به هر شعبه بانک ملت در سراسرکشور مراجعه کرده تا سود 13 تومانی هر سهم را دریافت کنند.

وی ادامه داد: در این روش هیچ تقسیم بندی و تفکیکی براساس حروف الفبا و تعداد سهام تعیین نشده و هر سهامدار حقیقی می تواند در سراسر کشور سود سالانه مخابرات را از هر شعبه بانک ملت دریافت کند.

فیضی در برابر این سئوال که زمان و شرایط پرداخت سود سهامداران حقوقی به چه ترتیبی است پاسخ داد:در این مرحله فقط به سهامداران حقیقی سود پرداخت شده و زمان سود سهامداران حقوقی نیز متعاقبا " اعلام می شود.

به گزارش فارس ، مجموع سود سهامداران حقیقی و حقوقی که مالک 5 درصد از سهام مخابرات هستند 178 میلیارد تومان برآورد شده است که بعد از برداشت خودکار و پیش از موعد خزانه، با مساعدت مسئولین این سود برگشت داده شد.

از سوی دیگر در حالی براساس برنامه های قبلی قرار بود روز یکشنبه نماد معاملاتی مخابرات مورد بازگشایی قرار گیرد که علی صحرایی مدیر بازار شرکت بورس به فارس گفت : براساس برنامه های قبلی سازمان و شرکت بورس قرار بود روز یکشنبه نماد معاملاتی مخابرات بازگشایی شود اما به دلیل عدم ارایه صورت های مالی 9 ماهه تلفیقی مخابرات ، بازگشایی نماد این شرکت به روز دیگری موکول شد.

  • ۸۷/۱۱/۲۸

نظرات  (۱)

با سلام‍ اگر میشود اخرین قیمت مخابرات را بدهیت تا افراد حقیقی قبل از خرید اطلاع داشته باشند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">