ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پرداخت، هشت درصد از مبلغ صادرات نرم‌افزار

| سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۸۶، ۰۳:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: هشت درصد از میزان صادرات نرم‌افزار در قالب بسته حمایتی به عنوان جایزه به صادرکنندگان این بخش پرداخت می‌شود.

"مهرداد جلالی پور" روز سه‌شنبه گفت: اختصاص هشت درصد جایزه صادراتی با هدف تشویق صادرکنندگان نرم‌افزار صورت می‌گیرد.

به گفته این مقام مسئول سازمان سازمان توسعه تجارت همچنین بخشی از هزینه‌های دریافت استاندارد ‪ CMM/CE‬یا ‪ Tickit‬و استاندارد ‪ ISO ۱۷۷۹۹‬را پرداخت می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، وی با بیان اینکه گزینه حذف مالیات بر صادرات نرم افزار در قانون موجود است، تاکید کرد:

سازمان توسعه تجارت در پی تحقق این موضوع است.

جلالی‌پور، یادآور شد: پرداخت بخشی از هزینه‌های مربوط به تبلیغات شرکتهای صادراتی، هزینه ‪ R&D‬برای ‪ ۲۰‬طرح، پرداخت بخشی از هزینه‌های نمایشگاهی در بازارهای هدف، بندهای موجود در بسته‌های حمایتی از صادرات نرم افزار را تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: اعزام چهار هیات تجاری به بازارهای هدف، ایجاد مراکز تجاری یا شبکه توزیع در کشورهای ازبکستان و کانادا دیگر بندهای موجود در بسته حمایتی از صادرات نرم افزار را تشکیل می‌دهد.

این مقام مسئول در سازمان توسعه تجارت افزود: به منظور اجرای هر یک از مفاد بسته حمایتی بودجه‌ای در نظر گرفته شده که براساس تبصره شماره یک مربوط به این آیین‌نامه مبلغ اختصاص یافته به این بسته می‌تواند در بخش مختلف آن جابه‌جا شود.

  • ۸۶/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">