ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پرونده الکامپ بیست و سوم بسته شد

| دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ پس از 4 روز برگزاری به کار خود پایان داد در حالی که متاثر از تغییر وزیر ارتباطات در آخرین روزهای دولت یازدهم بود.

به گزارش فارس، بیست و سومین نمایشگاه الکامپ (الکترونیک،‌کامپیوتر و تجارت الکترونیکی) از 30 تیر تا 2 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.

این نمایشگاه از نظر متراژ نمایشگاهی به گفته متولیان برگزاری بزرگترین نمایشگاه الکامپ تا امسال بوده است.

امسال برای سومین سال پیاپی نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار شد که بنابر اعلام نمایشگاه سال آینده نیز به همین سازمان سپرده شده است.

نمایشگاه امسال متاثر از خداحافظی قطعی محمود واعظی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

صحبت از رفتن واعظی پیش از الکامپ مطرح شده بود که واعظی صحبت در این موضوع را به زمان بعد موکول می‌کرد اما در الکامپ رسما اعلام کرد که اگرچه قطعا در کابینه دولت دوازدهم خواهد بود اما در وزارت ارتباطات نیست.

از این رو واعظی در دو روز با ساعات طولانی از نمایشگاه بازدید کرد و به تمامی سالن‌ها سر زد.

وی همچنین هیچ سوال خبرنگاران در این دو روز را بی‌پاسخ نمی‌گذاشت و از آخرین فرصت‌های رسانه‌ای در مقام وزیر ارتباطات به طور کامل استفاده کرد.

در نمایشگاه امسال شاهد سالن دولت الکترونیک نیز بودیم که با توجه به اینکه سالن دولت الکترونیک در زمان تصدی جهانگرد در سازمان فناوری اطلاعات در زمان واعظی بار دیگر به الکامپ اضافه شد مشخص نیست که آیا در سال آینده در پی تغییرات ساختاری در این وزارتخانه آیا سالن دولت الکترونیک همچنان در الکامپ باشد یا خیر.

الکامپ امسال همچنین آنطور که از ظاهر امر به نظر می‌رسید پربازدید و حتی پذیرای خانواده‌های دارای فرزند خردسال یا نوزاد بود. گروهی که به نظر می‌رسد الکامپ هیچ دستاوردی برای آنها نداشته باشد که همین امر بار دیگر لزوم تخصصی شدن بیشتر این نمایشگاه و اعمال سیاست‌هایی برای بازدید کنندگان تایید کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">