ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پرونده نزار زاکا به دادگاه رفت

| دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

دادستان تهران گفت:پرونده‌های اتهامی متهمان نازنین زاغری (دارای تابعیت ایرانی، انگلیسی)، هما هودفر (دارای تابعیت ایرانی، کانادایی)، نزار زکا (دارای تابعیت لبنانی)، سیامک نمازی و پرونده‌های هفت نفر از متهمان جریان فتنه با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است‎.

به گزارش روابط عمومی دادستانی تهران، عباس جعفری‌دولت‌آبادی در نشست با معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران و سرپرستان نواحی دادسرا، قضات ناظر زندان و قضات شعب ویژه محکومان زندانی در مجتمع شهید بهشتی به برخی پرونده‌های مهم که طی دو هفته اخیر با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده، اشاره کرد و گفت: پرونده‌های اتهامی متهمان نازنین زاغری (دارای تابعیت ایرانی، انگلیسی)، هما هودفر (دارای تابعیت ایرانی، کانادایی)، نزار زکا (دارای تابعیت لبنانی)، سیامک نمازی و پرونده‌های هفت نفر از متهمان جریان فتنه، از جمله پرونده‌هایی هستند که با صدورکیفرخواست به دادگاه ارسال شدند.

دادستان تهران همچنین از تشکیل دو پرونده در دادسرای ناحیه‌ی 31 خبر داد که در یکی از پرونده‌ها چند نفر از متهمان در قالب تشکیل باند با استفاده از کارت‌های ATM مبادرت به ارتکاب جرم می‌‌کردند. 

به گفته دولت‌آبادی همچنین در این مدت پرونده مربوط به بانک دی که در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از آن یاد شده بود، به دادسرای کارکنان دولت ارجاع شده است.

وی هم‌چنین از بازداشت 20 نفر از افرادی که مرتکب جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی شده بودند خبر داد و گفت: برای این افراد، پرونده کیفری تشکیل شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">