ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سعید کریمی- قرارداد پروژه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه درمرحله نهایی قراردارد و به زودی به امضا طرفین خواهد رسید.

سرائیان مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: سه شرکت برنده این مناقصه مشخص و به صورت آزمایشی به شبکه وصل شده اند و هم اکنون در حال سرویس دهی به برخی از سازمان ها و مراکز هستند.

وی در خصوص مدت این فعالیت گفت: در حدود یک ماه است که شرکت های برنده شده در حال ارائه سرویس هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت ها تاکنون به تعهدات خود مبنی بر پرداخت هزینه ارسال 5میلیون پیام کوتاه (SMS) عمل کرده اند گفت: این شرایط از تاریخ مبادله قرار داد قابل ملاک و ارزیابی است.

یک ماه آگاه نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهر درخصوص این قرار داد گفت: شرکت های برنده شده در مناقصه هر کدام ضمانت نامه یک میلیارد و 800 میلیون ریالی به مخابرات تحویل داده اند.

وی افزود: پس اعتراض سه شرکت بر روی برخی از مفاد این قرارداد با مساعدت مسوولین این مشکلات برطرف شده و قرار داد در مرحله اصلاح نهایی است.

این مقام آگاه در خصوص اصلاحات انجام شده در قرارداد گفت: کاهش پرداخت 10 درصدی مبلغ پیش پرداخت قرارداد و همچنین محاسبه هزینه پیام های کوتاه براساس تعرفه مالک از جمله موارد اصلاحی در این قرارداد است.

وی در خصوص مراکزی که هم اکنون از این سرویس استفاده می کنند افزود: بانک ها، بیمه ها و برخی از مراکز و سازمانهای دولتی وخصوصی از جمله مراکز ارائه گیرنده سرویس هستند.

لازم به ذکر است خدمات ارزش افزوده شامل کلیه خدماتی است که باعث می شود استفاده از تلفن همراه بهینه شود.

از جمله خدمات ارزش افزوده می توان به ارسال و دریافت پیام کوتاه(SMS)، عکس(MMS) تصویر، لوگو و موسیقی (EMS) و دریافت خدمات اینترنتی روی تلفن همراه (WAP) اشاره کرد.

  • ۸۴/۰۷/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">