ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پشت پرده حمایت رایتل از جشنواره فجر

| چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

در حالی که سال گذشته و امسال جشنواره فیلم فجر با حمایت مالی یک اپرتور تلفن همراه برگزار شد؛ وزیر کار گفت: سال گذشته از محل اسپانسری دو برند چینی موبایل هزینه‌های اپراتور تأمین شده است.

 مراسم تفاهم‌نامه همکاری اپراتور سوم تلفن همراه برای حمایت مالی از جشنواره فیلم فجر با حضور وزیر ارشاد، وزیر کار و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار شد.

در این مراسم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری این تفاهم‌ برای دومین بار، گفت: مشارکت این اپراتور در جشنواره فیلم فجر برای معرفی بیشتر جشنواره و ارائه فیلم‌های در جشنواره به افراد بیشتری از جامعه است.

وی گفت: سینمای ایران یکی از ابزارهایی است که می‌توانیم به وسیله آن فرهنگ کشور را به دنیا معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در همین رابطه یکی از رسالت‌های سینما، تئاتر و مطبوعات پرداختن به مسائل اجتماعی جامعه است و البته باید در این راه برای تفکیک سیاه‌نمایی از طرح مسائل واقعی حساس باشیم و با طرح این موارد در نهایت جامعه را به سمت راه‌حل‌ها سوق دهیم.

جنتی با بیان اینکه هم اکنون یکی از شبکه‌های اجتماعی در ایران 17 میلیون کاربر جذب کرده، گفت: از دیگر تحولاتی که در حال وقوع است می‌توان به موضوع ویدیو درخواستی یا تلویزیون اینترنتی اشاره کرد و در آینده نه چندان دور با کمک اپراتورهای ارتباطی ابزاری ایجاد خواهد شد که افراد روی گوشی و تبلت فیلم مورد علاقه را بتوان ببینند.

به گزارش فارس وزیر ارشاد با اشاره به جذابیت جشنواره فیلم فجر برای مردم گفت: در آستانه فیلم فجر از رؤسای سه قوه تا مردم عادی از ما درخواست بلیط جشنواره را می‌کنند و جشنواره فیلم فجر از جشنواره موسیقی و تئاتر فجر طرفداران بیشتری دارد.

در ادامه این مراسم علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تأکید کرد که سینما و فرهنگ باید به زندگی جمعی مردم کمک کند.

وی گفت: ایرانی‌ها بسیار تنها زندگی می‌کنند و حتی در دل خانواده تنها هستند و مزیت سینما جمعی بودن آن است.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی سه رسالت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای خود قائل است، خاطرنشان کرد: حمایت مالی از جشنواره فیلم فجر از سال گذشته آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

ربیعی گفت: البته سال گذشته کل هزینه‌های رایتل از محل اسپانسری شرکت‌های هوآوی و ZTE تأمین شد و امسال نیز شرکت‌های اروپایی ابراز تمایل کردند که هنوز پاسخ نداده‌ایم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">