ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پله از سامسونگ شکایت کرد

| پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ | ۰ نظر

 «پله» با طرح دادخواستی از شرکت سامسونگ به خاطر استفاده از چهره فردی شبیه به این فوتبالیست اسطوره ای برزیل در تبلیغات بازرگانی، خواستار پرداخت 30 میلیون دلار غرامت شد.

به گزارش شبکه سی ان بی سی، پله این دادخواست را به دادگاه شیکاگو ارائه و اعلام کرده است که سامسونگ از هویت وی برای تبلیغ تلویزیون های «اَبَر اچ دی» در روزنامه نیویورک تایمز استفاده کرده است. 
در این آگهی، نامی از پله برده نشده، اما تصویر مردی که بسیار شبیه به وی در کنار مرد دیگری که در حال اجرای قیچی برگردان های معروف بازیکن سابق برزیلی است، دیده می شود.
در دادخواست پله تاکید شده است که این کار سامسونگ، هم مصرف کنندگان را به اشتباه می اندازد و هم از اعتبار پله بهره برداری می کند.
بخش عمده ای از درآمدهای پله که اکنون 75 سال دارد، از قراردادهای تبلیغی به دست می آید که اکنون با شرکت هایی چون فولکس واگن و هواپیمایی امارات قرارداد دارد. 
پله سال 2014 میلادی، 25 میلیون دلار از راه تبلیغات بازرگانی به دست آورد.
به گزارش ایرنا فردریک اسپرلینگ وکیل پله، سال گذشته نیز در پرونده ای مشابه، وکیل مایکل جردن اسطوره بسکتبال بود که دادگاه حکم داد که فروشگاه زنجیره ای دومینیکس به خاطر استفاده از تصویر جردن در آگهی بازرگانی، 8.9 میلیون دلار غرامت بگیرد.

  • ۹۵/۰۱/۱۲

سامسونگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">