ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پنجمین همایش ICT برگزار می شود

| دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۰، ۰۳:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

پنجمین همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف بررسی چالشها و راهکارهای ICT روز هفدهم شهریورماه امسال در گرمسار برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات برای بررسی زیرساختهای مورد نیاز ICT در صنعت و بررسی امکانات و نارسایی های موجود در راه توسعه این بخش در استان سمنان برگزار می شود.

ارائه ظرفیتها و توانمندی های موجود برای توسعه پایدار فناوری اطلاعات و ارتباطات در این استان از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است چرا که اطلاع نداشتن مسئولان اجرایی و فعالان بخش خصوصی از توانمندیهای بخش ICT در استان سمنان یکی از دغدغه های صنعت این استان به شمار می رود.

در این همایش یک روزه شش مقاله درباره تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توسعه، توسعه ICT در صنایع و راهکارهای اجرایی آن ، زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه فناوری اطلاعات در حوزه بهداشت و درمان و بررسی زیرساختها و توانمندی های موجود در زمینه فناوری اطلاعات در استان سمنان، ارائه می شود.

  • ۹۰/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">