ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پوشش تالیا سرانجام کشوری شد

| چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۶ ب.ظ | ۱ نظر

مدیر عامل تالیا در آستانه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی(تله‌کام ۲۰۱۶) از پوشش سراسری تالیا در تمام نقاط ایران خبر  داد و در عین حال مهم ترین برنامه تالیا را ارتقای خدمات این سیم کارت ها به نسل چهارم(4G) و ارائه خدمات در بستر دیتا عنوان کرد.

محمد کریم ناصر صراف در گفت و گو با خبرنگار ستادخبری گروه مخابرات ایران با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اهداف مهم ما  مهاجرت از نسل قدیم به نسل جدید تلفن همراه و امکان بهره مندی مشترکین از نسل جدید در آینده نزدیک است.

وی با بیان اینکه  نسل چهارم شبکه تلفن همراه  پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل سوم دارد افزود: امکانات این شبکه نه تنها به نفع مصرف‌کننده بلکه برای سرویس‌دهنده‌های شبکه مخابراتی نیز کارآمد است.

مدیر عامل تالیا در عین حال بیان کرد: توسعه شبکه موبایل به عنوان یک ضرورت و زیر ساخت توسعه اقتصادی کشور مورد توجه  است  و شبکه‌های موبایل می‌توانند شعار سازمان ملل با عنوان « اتصال در همه جا برای همه » را برآورده کنند.

صراف همچنین اظهار کرد: با استفاده از نسل جدید علاقه مندان می‌توانند بهترین خدمات مخابراتی از جمله انتقال داده ها را با پهنای باند نسل چهارم ( LTE )  و  با سرعتی بالاتر از نسل های قبلی بر روی سیم کارت های تالیا داشته باشند.

وی در بخشی از سخنان خود نیز عنوان کرد که با برنامه ریزی انجام شده تالیا امکان ارائه خدمات جدید خود تا ظرفیت شش میلیون مشترک را  خواهد داشت.

مدیرعامل تالیا در پایان گفت: شرکت گسترش ارتباطات تالیا به عنوان اولین شبکه مستقل پیش‌پرداخت تلفن‌همراه (Pre-Paid) از سال ۱۳۸۳ با استفاده از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرکت‌های مطرح صنعت تلکام و مشاوران GSM آغاز به کار کرده است.

گفتنی است؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی(تله‌کام ۲۰۱۶)  که از آن  می توان به عنوان بزرگترین رویداد و گردهمایی در بخش مخابرات و ارتباطات کشور نام برد ، با حضور فعال  سازمان ها ، شرکت های دولتی و خصوصی مطرح کشور در حوزه ICT  و همچنین شرکت های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت ، در فضایی به مساحت 32 هزار متر مربع و با حضور بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی از 4تا7مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود .

نظرات  (۱)

تالیا با برقراری رومینگ با همراه اول،موفق به پوشش ارتباطی و سراسری خود شد.نه با تجهیزات و سخت افزار خودش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">