ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پویشگر خبر ایران ‌ما راه‌اندازی شد

| شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

سرویس پویشگر هوشمند اخبار ایران ما با بهره بردن از روباتی نرم‌افزاری آخرین اخبار را به صورت خودکار از منابع خبری استخراج کرده و به شکلی نوین به کاربران ارایه می‌دهد.

نامه‌نیوز- در این سرویس اخبار مورد نظر کاربران به صورت یکپارچه و با حداقل تلاش کاربران قابل دسترسی است. به عنوان مثال کاربرانی که صرفا به اخبار ورزشی، دانش تکنولوژی و یا اخبار سیاسی مطابق با گرایش سیاسی خود علاقه‌مند هستند پس از مراجعه به بخش مدیریت منابع خبری، خبرگزاری‌های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و می‌توانند در مراجعات بعدی، صفحات مرتبط با همان علایق را بدون کلیک‌های اضافی مشاهده کند.

براساس این گزارش کاربر می‌تواند در این بخش از طریق گزینه‌های اعمال فیلتر و لغو فیلتر منابع خبری منتخب خود را تغییر دهد.

سبد اخبار از دیگر خدمات این پویشگر است، این سرویس به کاربر این امکان رامی‌دهد که اخبار مورد نظر خود را به این سبد انتقال داده و درمواقع مناسب امکان دسترسی سریع به آن را داشته باشد. خروجی pdf از سبد خبر و به اشتراک‌گذاری مطالب روی سایت‌های مختلف از دیگر امکانات سرویس ایران ما است.

به گفته مدیران این پروژه، به زودی نسخه‌های انگلیسی و عربی ایران ما و همچنین نسخه‌های کامل‌تر ایران ما با امکانات جدید در دسترس کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

این سرویس به آدرس اینترنتی iranema.irقابل دسترسی است.

  • ۹۲/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">