ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جمشید پژویان رسما از کلیه‌ سمت‌های خود در شورا و مرکز ملی رقابت استعفا کرد.

وی با اشاره به مشغله‌های کاری بسیار زیاد خود به عنوان اصلی‌ترین علت استعفا از این سمت اظهار کرد: "در طول چند ماه گذشته به دلیل بالا رفتن درگیری‌های شغلی احساس خستگی زیادی می‌کردم از این رو به این نتیجه رسیدم که از ریاست شورا و همچنین عضویت در مرکز ملی رقابت رسما استعفا دهم."

پژویان درباره شایعه فشار دولتی برای این استعفا نیز تاکید کرد: "به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد و بنده این خبر را قویا تکذیب می‌کنم. البته برخی مسائل درباره نوع همکاری‌ها با دیگر سازمان‌ها و همچنین تداخل برخی از وظایف شورا با نهادهای دیگر وجود دارد که تمامی آنها را در آینده‌ای نزدیک توضیح خواهم داد."

بر اساس اطلاعات کسب شده خبرنگار ایسنا طی روز‌های آینده با حکم رییس‌جمهور رییس جدید شورای رقابت معرفی خواهد شد. گزینه‌هایی هم دراین زمینه مطرح شده‌اند که هنوز هیچ یک قطعی نیستند.

جمشید پژویان از ابتدای تاسیس شورای رقابت(تابستان 88)، ریاست این سازمان فرا قوه‌ای را بر عهده داشت.

خبرسازترین اقدام این شورا که به منظور افزایش سطح رقابت پذیری، از بین بردن انحصارات در بازارهای اقتصادی و تسهیل در اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی تاسیس شد، بحث ورود آن به قیمت گذاری خودرو بود.

  • ۹۲/۰۹/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">