ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیام‌رسان صدا و سیما راه‌اندازی شد

| شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ق.ظ | ۰ نظر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان بروز و ظهور تکنولوژی های جدید در عصر حاضر و استفاده نادرست و نابجا از آن را یکی از بزرگترین تهدیدات جدی دانست و افزود : قرار دادن ابزارهای این تکنولوژی ها در اختیار کودکان ونوجوانان  به مثابه یک رفتار بدون تدبیر است.

صفری با بیان اینکه یکی از وظایف والدین تربیت دینی فرزندان است گفت : ورود کودکان و نوجوانان به فضای مجازی و آگاهی از هر آنچه متناسب با سن و سال آنان نیست می تواند ضربه بسیار سخت و جبران ناپذیری به آنان و جامعه بزند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان فتنه امروز دشمنان را ایجاد ناامنی روانی در بین اقشار مختلف جامعه  با استفاده از شبکه های اجتماعی وشبکه های ماهواره ای دانست.

به گزارش خبر گزاری صداوسیمامدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه اجر جهاد فرهنگی کمتر از جهاد در میدان جنگ  نیست گفت : تبیین آسیب های فضای مجازی در جامعه یکی از مباحث جدی در برنامه های خانواده صدا و سیمای مرکز زنجان است .

صفری بی‎غیرت کردن مردان، حیازدایی از زنان و دختران نا امید کردن مردم نسبت به آینده کشور را از اهداف دشمنان در این فضاها معرفی کرد و افزود : شبکه ملی اطلاعات و طراحی شبکه‎های اجتماعی داخلی  باید از اولویت های جدی مسئولان باشد .

وی از راه اندازی نرم افزار پیام رسان سروش با محتوای پاک به همت صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت : این پیام رسان با قابلیت هایی بیشتر از شبکه های اجتماعی رایج  وبا محتوای پاک در کشور می تواند جایگزین خوبی برای شبکه های اجتماعی خارجی باشد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">