ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بهار ادیبان - کدام یک از ما دوست نداریم در شبکه های اجتماعی محبوب باشیم؟ عددی که کنار عنوان Follower ثبت می شود را هر روز کنترل می کنیم تا ببینیم چند نفر به پیروان مان اضافه شده یا چند نفر پیگیری محتوای ما را متوقف کرده اند و به اصطلاح ما را UnFollow کرده اند. داشتن شخصیتی محبوب در شبکه های اجتماعی وابسته به همان چیزی است که خودمان به دیگران نشان می دهیم؛ ادب و اخلاق، میزان مسوولیت پذیری در مقابل نشر محتوا، به روز بودن، احترام به دیگران، تعامل صحیح و میزان تعصب. ساده ترین کارهایی که می توانیم برای کسب محبوبیت کنیم چیست؟
فعالیت تان در شبکه های اجتماعی مستمر باشد، دقت کنید فعالیت مستمر به معنای ارسال سیلی از محتوا به تایم لاین دنبال کننده های تان نیست؛ بلکه منظور حذف غیب های طولانی مدت بین فعالیت هایتان است.
 تعامل می تواند کلید طلایی افزایش محبوبیت شما باشد. با کسانی که شما را دنبال می کنند یا شما آنها را دنبال می کنید، تعامل سازنده داشته باشید.
 از هر گونه توهین، طعنه و تحقیر دوری کنید. 
 مطالبی که دیگران منتشر می کنند و دوست دارید را بازنشر کنید نه کپی؛ منبع نوشته های تان را اگر خودتان نیستید، اعلام کنید.
 در استفاده از هشتگ مناسب دقت کنید و از استفاده زیاد از هشتگ در یک جمله بپرهیزید.
 از انتشار مطالبی که زمان غیبت شما بارها از سوی کاربران منتشر شده، خودداری و سعی کنید به جای تکرار یک مطلب از بعد دیگری به مساله نگاه کنید و نظرتان را درباره اش با دوستان تان به اشتراک بگذارید.
 بیوگرافی، عکس و نام کاربری شما نشان دهنده شخصیت شماست، پس انتخاب مناسبی انجام دهید.
 همواره منطقی باشید و براساس عقاید و اصول اخلاقی تان رفتار کنید؛ موج سواری و شتابزدگی در همراهی با یک جریان می تواند به ضررتان تمام شود.
 در دام سرعت نیفتید، از صحت آنچه درباره اش صحبت می کنید، مطمئن شوید. انتشار مطالب نادرست محبوبیت شما را خدشه دار کرده و شما را کاربری غیر قابل اطمینان معرفی می کند. (منبع:فناوران)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">