ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: با توجه به مشکلاتی که آمریکا به وجود آورده است، می‌توان برای توسعه گردشگری بین ایران و هند صندوق مشترک ارز دیجیتال ایجاد کرد.

به‌گزارش فارس، علی‌اصغر مونسان صبح امروز در دیدار با سائوراب کومار سفیر هند در ایران با بیان اینکه فرهنگ حلقه‌های اتصال ملت‌ها را به هم محکم می‌کند، افزود: صدها سال است که روابط تاریخی بین ایران و هند برقرار است و این آمادگی وجود دارد که تفاهم‌نامه فرهنگی بین دو دولت عملیاتی شود تا زمینه توسعه روابط فرهنگی فراهم آید.

وی اضافه کرد: با توجه به روابط خوب دو کشور در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ، تبادل گردشگران میان هند و ایران کم است، دو ملت روابط تاریخی خوبی با هم دارند و این قابلیت وجود دارد که تبادل گردشگر نیز بین ایران و هند افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که آمریکا به وجود آورده است، می‌توان برای توسعه گردشگری بین ایران و هند صندوق مشترک ارز دیجیتال ایجاد کرد، همچنین با توجه به صدور ویزای الکترونیکی، گردشگران هندی می‌توانند با ورود به ایران در فرودگاه ویزا دریافت کنند.

معاون رئیس‌جمهوری ادامه داد: زمینه‌های افزایش همکاری بین دو کشور ایران و هند در حوزه گردشگری وجود دارد، سازمان میراث‌فرهنگی آمادگی دارد تا مشکلات و موانع موجود در مسیر این همکاری را با کمک مسئولان کشور هند بررسی و مرتفع کند.

مونسان با معرفی معاون صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده سازمان برای بررسی راهکارهای افزایش همکاری‌ها در سه حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، گفت: از مسئولان کشور هند دعوت می‌کنیم تا از شهر همدان که به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال 2018 معرفی شده بازدید کنند و در همایشی که در ماه آگوست به همین مناسبت توسط سازمان جهانی گردشگری در همدان برگزار خواهد شد، حضور داشته باشند.

  • ۹۷/۰۵/۰۲

پول مجازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">