ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیش‌بینی سود سال 88 سهام مخابرات ایران

| دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۸۸، ۰۱:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: پیش‌بینی سود سال 88 سهام شرکت مخابرات ایران را تا چند روز آینده به بورس ارائه خواهیم داد.

صابر فیضی در گفت‌وگو با (ایسنا) اظهار کرد: قانون بودجه سال 88 شرکت مخابرات ایران در روز 28 اسفندماه سال گذشته ابلاغ شده و بر اساس بودجه‌ای که به تایید مجلس رسیده باید این پیش‌بینی صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا نماد شرکت مخابرات در روزهای پایانی سال 87 و پس از چهار ماه توقف به همراه 14 شرکت دیگر بازگشایی شد.

نماد شرکت مخابرات که بعد از برگزاری مجمع سالیانه از 26 آبان ماه متوقف شد، سرانجام توانست با ارائه اطلاعات مورد نظر بورس و پس از چالش فراوان سهامداران این شرکت درباره ارائه اطلاعات در 26 اسفندماه مجددا به تالار شیشه‌ای راه یابد.

شرکت مخابرات ایران پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 88 در حالی بازگشایی شد که این شرکت در پایان معاملات با قیمت 1436ریال از بیشترین تقاضای خرید برخوردار بود و حجم معاملات آن به 48 میلیون رسید با این حال این شرکت در گروه شرکتهایی قرار گرفت که از بیشترین کاهش قیمت برخوردار بودند.

اما مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در سال گذشته به خبرنگار ایسنا گفته بود: پیش‌بینی ما این است که اگر به موقع صورت‌های مالی سال 87 را جمع کنیم می‌توانیم سود بعدی را حداکثر در شهریورماه سال 88 توزیع کنیم. اگر این اتفاق بیفتد اصولا سهام مخابرات می‌تواند برای آن‌هایی که می‌خواهند سود بگیرند بهترین محل باشد اما با توجه به اقتصادی بودن این مقوله تحلیل کلی با بازار است و نه نظر مخابرات.

  • ۸۸/۰۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">