ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیغام عجیب حاجی علاءالدین پابرجاست

| دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

موبنا – در روزهای گذشته موضوع تخریب دو طبقه پاساژ علاءالدین و بسیج گسترده نیروهای انتظامی، شهرداری و حواشی آن بازتاب گسترده‌ای در میان افکار عمومی ایجاد کرد.

این کشمکش‌ها برای تخریب دو طبقه غیرقانونی علاءالدین بسیار طولانی شده بود و شایبه‌های زیادی در خصوص برخی هماهنگی‌ها و وابستگی‌ها در تعویق اجرای حکم تخریب مطرح بود.

اما سرانجام تصاویری از هجوم ماموران اجرای احکام به پاساژ علاءالدین در رسانه‌ها منتشر شد. البته در همان تصاویر در کنار برخی تخریب‌های جزیی تصاویری نیز از پلمپ برخی مغازه‌ها مشاهده شد که برخی می‌گفتند مربوط به روزهای قبل است.

اما حالا مشخص شده در واقع چیز خاصی در علاءالدین تخریب نشده است. از سوی دیگر حالا شنیده شده که اگر علاءالدین نظر شهرداری را جلب کند امکان ادامه فعالیت مغازه‌ها وجود خواهد داشت. البته امروز یکی دیگر از مقامات شورای شهر گفته توافق با علاءالدین محال است. اما ظاهرا فعلا پیغام حاجی علاءالدین که گفته بود ریش‌هایش را می‌تراشد اگر آن دو طبقه را تخریب کنند، پا برجا مانده و چیزی تخریب نشده است.

  • ۹۳/۱۰/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">