ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چالش‌های فضای سایبر بررسی می شود

| دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۰، ۰۴:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ششمین سخنرانی علمی در سال جاری خود را به بررسی چالش های فضای سایبر و کنش های ارتباطی اختصاص داده است.

به گزارش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، ' فضای سایبر و کنشهای ارتباطی' با سخنرانی دکتر محمود بابایی، استادیار و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فنّاوری اطلاعات ایران ، در روز چهارشنبه، 20 مهر ماه از ساعت 14 تا 16 در تالار اجتماعات پژوهشگاه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش در این سخنرانی مواردی نظیر مفهوم فضای سایبر، سازوکارهای ارتباطی فضای سایبر و تعامل در فضای سایبر (شبکه‌های اجتماعی و وبلاگستان فارسی) بررسی می شود.

علاقمندان به شرکت در این سخنرانی می‌توانند با مراجعه به صفحه سخنرانی‌های علمی در پایگاه‌وب پژوهشگاه کاربرگه نام‌نویسی الکترونیکی را تکمیل و به رایانامه scirel@irandoc.ac.ir ارسال کنند.

گفتنی است علاقه مندان می توانند این سخنرانی را از طریق پایگاه وب پژوهشگاه به صورت زنده مشاهده کنند و پرسشهای خود را در طی سخنرانی از طریق رایانامه scirel@irandoc.ac.ir مطرح نمایند.

  • ۹۰/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">