ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چرا ورود موبایل به مدارس ممنوع است

| چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه ورود تلفن همراه به مدارس مجاز نیست، گفت: استفاده از تلفن همراه در مدارس ممنوع است.

مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس، در خصوص ‌آخرین بررسی‌ها برای ورود تلفن همراه به مدارس اظهار داشت: بر اساس قوانین موجود، ورود تلفن‌های همراه با کارکردهایی که موجود است به مدارس مجاز نیست.

وی ادامه داد: در اکثر کشورهای نیز ورود تلفن همراه به کلاس درس ممنوع است که بخشی از منظر بدآموزی‌های آموزشی و تربیتی و بخشی نیز به هم ریختن محیط آموزشی و کلاس درس را عنوان می‌کنند.

نوید ادهم افزود: همانطور که در اتاق عمل یا هواپیما استفاده از تلفن همراه ممنوع است در کلاس درس نیز دانش‌آموزان نیاز به نظم انضباط و آرامش دارند.

وی تصریح کرد: اگر در کلاس درس، تلفن همراهی نابهنگام به صدا در آید، انسجام فکری و ذهنی دانش‌آموزان و معلم را به هم می‌ریزد و فرآیند یادگیری را آسیب‌پذیر می‌کند به همین دلیل در کشور ما استفاده از تلفن همراه در مدارس ممنوع است.

  • ۹۳/۱۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">