ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چین وارد تحقیقات از فاکسکان می‌شود

| يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۰۴:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

فاکسکان که بزرگترین تهیه‌کننده تجهیزات آیفون به حساب می‌آید در برخی از زیرمجموعه های کلیدی خود با بررسی‌های مالیاتی روبرو است و احتمال می‌رود قوانین را نقض کرده باشد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، طبق گزارش گلوبال تایمز، وزارت منابع طبیعی چین نیز در ایالت‌های هنان، هوبی و دیگر اماکن تحقیقاتی درباره استفاده شرکتی از زمین مربوط به فاکسکان انجام داده‌ است. در این گزارش درباره تحقیقات یا زمان انجام آنها توضیحی داده نشده‌ است.

ژانگ ونگشنگ معاون انستیتو تحقیقات تایوان در دانشگاه شیامن در مصاحبه‌ای با گلوبال تایمز گفت: بررسی مالیاتی و تحقیقات درباره استفاده از زمین توسط وزارتخانه‌های مرتبط درباره شرکت‌هایی انجام می‌شود که مشکوک به نقض قوانین و مقررات هستند و البته این فرایند معمول به حساب می‌آید.

وی در ادامه افزود: زیرمجموعه‌های فاکسکان موظف هستند تا به طور فعال با بررسی‌ها و تحقیقات همکاری کنند و اگر قانون را نقض کرده‌باشند، باید به اشتباهات خود اعتراف و مجازات‌های تعیین شده را قبول و اشتباهات را اصلاح کنند.

  • ۰۲/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">