ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کارت‌‏های اینترنتی فاقد هالوگرام جمع می شود

| شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

ایلنا - در راستای ارایه خدمات مطلوب به مصرف کنندگان و همچنین در جهت ساماندهی و ارایه تضمین کیفیت خدمات, انجمن شرکت‌‏های انفورماتیک ایران الصاق نشان (هالوگرام) این انجمن را بر روی کارت‌‏های اینترنتی و تلفن به عنوان تضمین حداقل کیفیت خدمات پیشنهاد و به مرحله اجرا گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، این اقدام هم به منظور حمایت از مصرف‌‏کنندگان و هم به منظور حمایت از تولیدکنندگان به اجرا در آمده، مقدمات اولیه این طرح انجام شده از چند روز پیش 26/2/84 ثبت نام شرکت‌‏ها در دبیرخانه انجمن آغاز شده و شرکت‌‏ها می‌‏توانند با مراجعه به دبیرخانه انجمن و تکمیل فرم‌‏های مربوطه اقدام به ثبت نام نمایند.

پس از کارشناسی بر روی خدمات شرکت‌‏ها, انجمن یک نشانی به صورت هالوگرام در اختیار شرکت‌‏ها می‌‏گذارد که قابل نصب بر روی کارت‌‏ها اعتباری‌‏شان بوده، این هالوگرام نمایشگر تضمین حداقل کیفیت جهت مصرف‌‏کننده و تولیدکننده است.

شرکت‌‏هایی که موفق شوند حداقل کیفیت را کسب نمایند, مجاز به نصب برچسب هالوگرام بر روی کارت‌‏های خود هستند.

همچنین با هماهنگی میان انجمن شرکت‌‏های انفورماتیک ایران و اتحادیه دکه‌‏های توزیع نشریات شده است, قرار شده تا دو ماه آینده کارت هایی که فاقد نشان هالوگرام هستند, اجازه فروش نداشته باشند و از گردونه بازار خارج گردند.

  • ۸۴/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">