ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کارگاه آموزشی NGN برگزار می شود

| دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۸۵، ۱۲:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

ماهنامه دنیای مخابرات و ارتباطات با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی فناوری اطلاعات و ارتباطات لیماک کارگاه آموزشی یک روزه راهبردهای گذار به شبکه‌‏های نسل جدید و آتی (NGN) اصول و مفاهیم برگزار می‌‏کند.

به گزارش ایلنا، از اهداف این دوره آموزشی که با حمایت مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار می‌‏شود می‌‏توان به آشنایی با مفاهیم، استانداردها، مدل‌‏های تجاری، دیدگاه‌‏ها، پیش نیازها، مسائل و فناوری های NGN اشاره کرد.

براساس این گزارش ، محتوای این سمینار یک روزه شامل مباحثی همچون روش شناسی مطالعات شبکه‌‏های موجود و آتی مخابراتی کشور، شناخت الزامات گذار، شناخت دیدگاه‌‏های (IETF) و (ITU)، بیان تجربه‌‏های گذار از آنالوگ به دیجیتال، شناخت دیدگاه‌‏های سرمایه گذاران در شرکت‌‏های مخابراتی و ناظران بازار و بخش خصوصی و معرفی فعالیت‌‏های استانداردسازی در حوزه NGN است.

مخاطبان این دوره نیز مدیران و کارشناسان شرکت‌‏های تولیدکننده تجهیزات مخابراتی، ISP ها، PAP ها و شرکت‌‏های مخابراتی دولتی هستند.

این همایش یک روزه در تاریخ 10/8/1385 و در محل همایش‌‏های مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار می‌‏شود.

  • ۸۵/۰۸/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">