ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کارگاه آموزشی " مدیریت دخل و خرج و اقتصاد خانواده " با حضور کارشناس ارشد اقتصاد دوشنبه 29مهر ساعت 16در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، در این همایش محمد علی صادقی، کارشناس ارشد اقتصاد، اصول دخل و خرج در منزل را از طریق نرم افزار های مربوط به موضوعات حسابداری در منزل و چگونگی مدیریت درآمد آموزش می دهد.

وی در این کارگاه به آموزش سرفصل هایی چون تهیه فهرست، برآورد و مدیریت هزینه ها، برآورد و دسته بندی درآمد ها، تنظیم تراز بودجه ای، مدیریت مجدد بر درآمدها و هزینه ها با استفاده ازاولویت بندی آنها، تصمیم برای انواع استقلال (استفاده ازوام های قرض الحسنه) و ارائه برخی ازنکات مهم می پردازد.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه به نشانی : تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و کارگر، فرهنگ سرای فناوری اطلاعات مراجعه ویا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 66902125 و 66902138 تماس بگیرند.

  • ۹۲/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">