ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کالاهای فاقد شبنم توقیف می‌شود

| شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

معاون حقوقی و اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی از ضبط کالاهای فاقد بارکد شبنم در سطح بازار خبر داد و گفت: طرح شبنم مهر تأییدی بر قانونی بودن کالاهای وارداتی است.

بزرگمهر صادقی در گفت‌و گو با فارس در خصوص کالاهای فاقد طرح شبنم گفت: هنوز از سوی مقامات تعزیرات حکومتی دستورالعملی مبنی بر عدم برخورد با کالاهای فاقد بارکد شبنم برای ما ارسال نشده، به همین جهت تمام کالاهای فاقد طرح شبنم در سطح بازار به نفع دولت ضبط می‌شود.

وی افزود: فروش کالاهای فاقد طرح شبنم تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده علاوه بر ضبط کالا، اعمال جریمه نیز صورت خواهد گرفت.

معاون حقوقی و اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی با تأکید بر اینکه طرح شبنم مهر تأئیدی بر قانونی بودن کالاهای وارداتی است، گفت: در صورتی که گمرک کالاهای وارداتی را غیرقانونی تشخیص دهد، موضوع با تشکیل پرونده در دادگاه انقلاب بررسی می‌شود و در صورتی که دادگاه ظرف مدت یک ماه اقدامی نکند پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

صادقی خاطرنشان کرد: میزان تخلف و نوع کالا، جریمه را مشخص می‌کند و ما طبق روال گذشته به پرونده‌ها رسیدگی و جریمه‌هار ا اعمال می‌کنیم.

  • ۹۲/۰۸/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">