ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاهش 12 میلیارد تومانی درآمد همراه اول

| سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۸۷، ۰۱:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت ارتباطات ایران از کاهش 10 تا 12 میلیارد تومانی این شرکت از محل کاهش تعرفه خدمات و کاهش هزینه انتقال سند سیم‌کارت‌های اعتباری خبر داد.

وحید صدوقی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: کاهش درآمد شرکت ارتباطات سیار ایران بابت کاهش محسوس هزینه انتقال سند، با ارائه سوریس‌های متنوع تامین خواهد شد.

وی در مورد تعیین تکلیف پیمانکاران عمومی ( GC ) طرف قرارداد با شرکت ارتباطات سیار ایران نیز گفت: در شورای حل اختلاف یک رای به نفع شرکت ارتباطات سیار ایران صادر شده است.

وی اضافه کرد: جریمه این GC از محل طلب آنها کسر و پرداخت خواهد شد.

صدوقی برگ برنده همراه اول را پوشش سراسری شبکه MCI در کشور دانست و افزود: در آینده بیش از 42 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور نیز تحت پوشش شبکه همراه اول قرار خواهد گرفت و در حال حاضر 20 استان دارای شبکه GSM روستایی هستند.

وی به رضایت اکثر مشتریان همراه اول از پوشش و آنتن‌دهی این اپراتور اشاره و تاکید کرد: بعید می‌دانم اپراتور دیگر به حد رضایت و توانمندی همراه اول دست یابد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران تصریح کرد: همراه اول اکنون به دلیل دولتی بودن خود، سایت‌های BTS را در مکان‌هایی نصب کرد که دارای ضرر و زیان است زیرا متقاضی سیم‌کارت در آن مناطق وجود ندارد.

وی تعداد این سایت‌ها در کشور را حدود 4 هزار سایت BTS بیان کرد.

صدوقی در ادامه از ورود شبکه همراه اول به نسل 75/2 تلفن همراه تا پایان امسال خبر داد و تصریح کرد: با ارایه سرویس‌های جدید از جمله GPRS که تا تابستان امسال نهایی می‌شود، تنوع محصولات همراه اول افزایش می‌یابد.

  • ۸۷/۰۴/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">