ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: پاساژ علاء الدین یکی از ساختمان های ناایمن و پرمخاطره تهران است که باید هر چه سریع تر برای رفع مشکلات ایمنی آن چاره اندیشی شود تا شاهد تکرار فاجعه ای مانند پلاسکو نباشیم.

عبدالکریم حسین زاده با هشدار نسبت به اینکه پاساژ علاء الدین یکی از ساختمان های ناایمن و پرمخاطره تهران است که باید هر چه سریع تر برای رفع مشکلات ایمنی آن چاره اندیشی شود، گفت: شهرداری تهران باید هر چه سریع تر با شناسایی ساختمان جایگزین کسبه را به آن منتقل کند زیرا این پاساژ ایمن نبوده و باید مشکلات ایمنی آن رفع شود تا شاهد تکرار فاجعه ای مانند پلاسکو در پایتخت نباشیم.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم رعایت ضوابط شهرسازی و مقررات ملی ساختمان در ساختمان های جدید الحداث، گفت: لیست تمامی ساختمان هایی که در محدوده یا حوزه نفوذ مستقیم زلزله قرار دارند باید احصا شده و از ساخت آنها جلوگیری شود.

حسین زاده ادامه داد: گسل های زیادی در پایتخت وجود دارد که حدود، حوزه نفوذ و آسیب پذیری آنها کاملا مشخص است بنابراین نیاز است شهرداری فهرست و اسامی ساختمان های کوتاه و بلند مرتبه پایتخت که بر روی گسل ها قرار دارند را به عنوان واحدهای مسکونی در مخاطره زلزله به مالکان اعلام کرده و هشدار دهد تا  نوسازی و مقاوم سازی شوند.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس دهم، افزود: همچنین واحدهای مسکونی فرسوده و با طول عمر، آسیب پذیری و تراکم جمعیتی بالا که در عین حال در کنار عدم ایمنی و مخاطره آمیز بودن آنها جمعیت زیادی نیز در آنها ساکن هستند نیز باید شناسایی شوند.

به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه ساختمان های ناایمن تجاری در پایتخت باید شناسایی و مقاوم سازی شوند، تصریح کرد: ساختمان های ایمن باید شناسایی و کسبه آنها هر چه سریع تر به ساختمان های ایمن انتقال یابد تا شاهد تکرار فاجعه ای مانند پلاسکو نباشیم نیاز است با مالکانی که به اخطارها توجه نمی کنند به صورت جدی برخورد شود زیرا حادثه هیچ وقت خبر نمی کند و باید علاج واقعه را قبل از وقوع کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">