ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کشف 11 میلیون CD مبتذل در تهران

| چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس تهران از کشف سی و دی وی دی غیرمجاز و مبتذل در سطح شهر خبر داد و در خصوص تمهیدات پلیس برای ایام محرم گفت: گشتهای انتظامی و آگاهی به منظور جلوگیری از سرقت و تامین امنیت در شبهای محرم افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین ساجدی نیا روز چهارشنبه در حاشیه اجرای مرحله سوم طرح امنیت محله محور و جمع آوری اقلام ضد فرهنگی اظهار داشت: از ابتدای سال ماموران پلیس پایتخت موفق شدند 11 میلیون سی دی، دی وی دی مبتذل و بازی های رایانه ای غیرمجاز را کشف و ضبط کنند. در آخرین مرحله نیز که از چندی قبل در پایتخت آغاز شد ماموران پلیس امنیت توانستند 2 میلیون سی دی غیرمجاز را کشف و 57 فروشگاه که اقدام به تکثیر و فروش این سی دی ها می کردند را نیز پلمپ کنند.

وی ادامه داد: دستگیرشدگان این طرح پس از بازجویی به مرجع قضائی معرفی می شوند.

به گفته رئیس پلیس تهران ماموران راهور و انتظامی در سر تقاطعها و چهارراههای سطح شهر با سی دی فروشان و دستفروشان برخورد می کنند. خوشبختانه امسال میزان کشفیات اقلام ضد فرهنگی نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در طرح اخیر پلیس فیلمهای اکران شده که آماده توزیع در شبکه خانگی بود کشف و ضبط شد تاکید کرد: در طرح روز گذشته ماموران موفق شدند تعداد زیادی از فیلم هایی که پس از اکران آماده توزیع در شبکه خانگی بودند و به صورت غیرمجاز کپی شده بود را کشف و ضبط کنند.

  • ۹۲/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">