ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کلاهبرداری با خرید اکانت بازی کلش

| دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ق.ظ | ۰ نظر

فردی که با ترفند خرید اکانت بازی کلش اقدام به کلاهبرداری از کاربران این بازی می کرد توسط ماموران پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی " رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت :در پی شکایت تعدادی از کاربران بازی کلش مبنی بر اینکه فردی آنها را فریب داده و علاوه بر بدست آوردن اطلاعات ایمیل آنها از جمله آی دی پسورد از آنها کلاهبرداری کرده است رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:افراد شاکی مدعی بودند با فردی آشنا می شوند که برای خرید اکانت بازی آنها پیشنهاد بالایی را ارائه کرده ،لذا فریب خورده و اطلاعات ایمیل خود را در اختیار وی قرار دادند.

این مقام مسئول عنوان داشت:با جمع آوری اطلاعات و تحقیقات صورت گرفته در فضای مجازی نهایتاً متهم شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای اصفهان خاطر نشان کرد:کاربران نباید اطلاعات کاربری خود را که ارزش مادی و معنوی برای آنها دارد در اختیار دیگران قرار دهند .

همچنین سرهنگ مرتضوی بازی کلش را یکی از ترفندهای کلاهبرداران برای بدست آوردن اطلاعات شخصی کاربران برشمرد و افزود: این بازی که در آن اهداف ضد دینی و ضد اسلامی نهفته است به شدت اعتیادآور بوده و آسیب های روحی و روانی زیادی به کاربران وارد می کند.

  • ۹۴/۰۹/۰۲

کلش آو کلنز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">