ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هماهنگ کننده ومدیر ارشد MTN در ایران گفت: مذاکرات ما با طرف ایرانی روند ونتایج بسیار خوبی داشته است و طی این جلسات توانستیم کلیات پروژه‌ی اپراتور دوم تلفن همراه را نهایی کنیم.

«کریس کیلووان» در گفت‌وگو(ایسنا)، در خصوص قرارداد شرکت MTN و طرف ایرانی گفت: «کلیات» قرارداد نهایی شده وتنها چند مورد جزیی باقی مانده است که در تلاش هستیم تا هفته‌ی آینده این موارد جزیی را نیز نهایی کنیم‌، تا همه چیز تا تاریخی که دکتر سلیمانی مشخص کرده است، آماده شود.

وی افزود: طی هفته‌ی گذشته مبلغ گارانتی 300 میلیون یورویی را به بانک ملی ایران واریز کرده‌ایم تا کار، روال قانونی خود را طی کرده باشد.

وی در پایان برای اجرایی کردن این پروژه اظهار امیدواری کرد و افزود: سعی ما بر این است که در سریع ترین زمان کار اپراتور دوم تلفن همراه را شروع کرده و به پایان برسانیم .

  • ۸۴/۰۷/۱۶

نظرات  (۱)

مصاحبه امروز مخبر با ایلنا نیز جالب توجه و پر از ضد و نقیض گویی است.هنوز با ام تی ان به توافق نرسیدند و به نظر می رسد ام تی ان نیز شرایط شرکت های داخلی را نپذیرفته استو حتما مصاحبه پر از ضد و نقیض گویی مخبر روی ایلنا را بخوانید س

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">