ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران بار دیگر بر آمادگی کامل این شرکت برای راه‌اندازی خطوط اینترنت پر سرعت (ADSL) در تهران تاکید کرد.

مهندس خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر گفت: ما همه امکانات لازم برای ارایه اینترنت پرسرعت شامل برق، فضا و امکانات مخابراتی را در اختیار بخش خصوصی قرار داده‌ایم و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: این در حالی است که طبق قرارداد فیمابین، شرکت مخابرات موظف به ارایه این امکانات نبوده و هدف ما کمک به راه‌اندازی هرچه سریعتر سرویس اینترنت پرسرعت بوده است.

مدیرعامل یکی از شرکت‌ها طی یک نشست خبری با حضور خبرنگاران گفته بود: در حال حاضر بیش از ده مرکز مخابراتی در تهران آماده ارایه این سرویس‌ها هستند و به دلیل کمبود امکانات از سوی مخابرات روند کندی پیش رو داریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در ادامه با انتقاد از کیفیت پایین سرویس‌های اینترنت پرسرعت از سوی برخی از شرکت‌های خصوصی گفت: کیفیت سرویس برخی از شرکت‌ها به حدی است که کاربران ترجیح می‌دهند همچنان از سیستم‌های قدیمی (Dialup) استفاده کنند.

مهندس خسروی افزود: برخی از این شرکت‌ها اصلاً تجربه لازم برای ارایه خدمات اینترنت پرسرعت را نداشته و بعضی نیز ظاهراً خواستند یک مجوز بگیرند که به دیگران واگذار کنند. به همین جهت برخی از شرکت‌ها مشکلات خودشان را به گردن مخابرات می‌اندازند در حالی که مخابرات تا کنون همکاری لازم را با آنها داشته است.

خسروی افزود: ما گزارش کامل و لحظه‌ای پیشرفت کار از سوی خودمان را دائماً به وزیر محترم ارتباطات اعلام کرده‌ایم و شاید اگر تا به حال خودمان می‌خواستیم این سرویس‌ها را واگذار کنیم کار تمام شده بودو سرویس مناسبی نیز به مردم ارایه می‌کردیم ولی در مجموعه مخابرات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید بر ارایه خدمات از سوی بخش خصوصی وتعامل و همکاری با آنها است.

  • ۸۴/۰۳/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">