ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کنگره ICT با رویکرد به زیست شهروندان

| دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۸۸، ۰۵:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

اولین کنگره فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد به زیست شهروندان خرداد ماه 1389 برگزار می شود. انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی در کارگروه توانمندسازی شهروندان در جامعه اطلاعاتی با این کنگره همکاری می کند.

روابط عمومی انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی از علاقمندان و صاحبنظران به این حوزه دعوت کرد مقاله های خود را برای شرکت در این کنگره ارسال کنند. مقاله های ارسالی باید در مورد توانمندسازی شهروندان در جامعه اطلاعاتی با محورهایی همچون روند تحول جامعه اطلاعاتی در آینده ، مفهوم شهر و شهروند و پدیده شهر مجازی در جامعه اطلاعاتی ، رویکرد های توانمند سازی شهروندان در جامعه اطلاعاتی با تاکید بر جوانان و زنان ، فرصت ها و تهدید های جامعه اطلاعاتی از منظر توانمند سازی شهروندان و نقد و بررسی تجربه ایران در این زمینه ، موانع دسترسی شهروندان ایران به فرصت های جامعه اطلاعاتی و نقش رسانه ها در توانمند سازی شهروندان برای حضور در جامعه اطلاعاتی، باشد.

مهلت ارسال مقالات به این کنگره 29 اسفندماه جاری اعلام شده است.

  • ۸۸/۱۲/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">