ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کیفیت تلفن همراه افزایش چشمگیری می یابد

| دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۸۶، ۰۴:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

معاون نظارت و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات سیار از برگزاری همایش مدیریت و بهره‌برداری شبکه توسط شرکت ارتباطات سیار در تبریز خبر داد و گفت: تجربیات شبکه تلفن همراه میان تهران و استانها مبادله شده و کیفیت آن بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

محمد حسین فلاح اصغری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: همایش مدیریت و بهره‌برداری شبکه به منظور انتقال و مبادله تجربیات استانها در خصوص نگهداری و بهبود شبکه تلفن همراه برای اولین بار به همت شرکت ارتباطات سیار امروز و فردا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه ارتباطات سیار از لحاظ همبستگی اجزا، شبکه به هم پیوسته‌ای است، گفت: با برگزاری این همایش به سمت ایجاد یکپارچگی بیشتر در تفکر نگهداری شبکه و استفاده بهینه از آن می‌رویم.

فلاح اصغری موضوعاتی چون به روز نگهداشتن شبکه از نظر تجهیزات و اطلاعات موجود، افزایش مانیتورینگ شکبه از لحاظ ترافیک و کیفیت و افزایش کیفیت شبکه در تهران و استانها در این همایش مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی گفت: استفاده بهینه از تجهیزات منصوبه در شبکه ارتباطات سیار و آشنایی استانها با تجهیزات جدید و به روز از دیگر اهداف این همایش است.

معون شرکت ارتباطات سیار نگهداری و نظارت، بررسی پروژه بعلاوه 3و پشتیبانی و نگهداری شبکه را از جمله موارد سخنرانی مدیران کل استانها در این همایش بیان کرد و افزود: همچنین در حاشیه این همایش کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود.

وی به وجود 12 هزار BTS‌و 322 BSC در کشور اشاره و عنوان کرد: شبکه ارتباطات سیار شبکه بزرگی است و نیازمند مدیریت و نگهداری دقیق می‌باشد که این همایش در این باره می‌تواند به هماهنگی بیشتر میان مدیران منجر شود.

فلاح اصغری با تاکید بر اینکه برگزاری همایش مدیریت و بهره برداری شبکه صد در صد در بهبود کیفی شبکه ارتباطات سیار در آینده تاثیر گذار خواهد کرد، افزود: قصد دادیم تجربیات و نقطه نظرات شبکه تهران که از لحاظ حجم مشترک 40 درصد شبکه تلفن همراه را به خود اختصاص داده است، با دیگر استانها مبادله کنیم.

معاون نظارت و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات سیار گفت:اگر استقبال استانها از این همایش قابل قبول باشد قصد داریم برای جمع‌بندی موارد مطروحه در 6 ماهه دوم سالجاری برای بار دوم این همایش برپا شود.

وی اظهار داشت: در همایش مذکور به استانهای برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد و مسوولان شرکت ارتباطات سیار از جمله رئیس هیات مدیره و مدیر عامل به سخنرانی می‌پردازند.

  • ۸۶/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">