ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گلدکوئست فعلاً 4 هزار شاکی دارد

| چهارشنبه, ۵ مرداد ۱۳۸۴، ۱۱:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

بازپرس شعبه 3 دادسرای ویژه کارکنان دولت، تعداد شاکیان پرونده شرکت گلدکوئیست را 4 هزار نفر اعلام کرد.

حمیدرضا طایفی با اعلام این خبر به ایسنا افزود: در حال حاضر بواسطه غیرقانونی بودن، فعالیت این شرکت در ایران متوقف شده اما دفاتر آن صرفا در جهت جلب رضایت شاکیان فعال هستند.

وی ادامه داد: تمامی افراد فعال در این شرکت اعم از مسئولان رده بالا یا سرگروه‌ها به واسطه آن‌که باعث بسط و گسترش شبکه‌ای غیرقانونی و خروج ارز از کشور می‌شوند، برحذر خواهند شد.

وی با بیان این‌که بر اساس توافق‌نامه‌ای که پیش از عید به امضای نمایندگان دادستان و شرکت گلدکوئیست انجام شد، مسئولان شرکت متعهد به جلب رضایت کلیه شکات شدند، اظهار داشت: در حال حاضر مسئولان شرکت با نفع الوقت سعی در تعویق زمان رسیدگی به این پرونده را دارند اما به آنها تذکر داده شده و به احتمال قوی دادگاه متهمان پرونده ظرف ماه‌های آینده برگزار شود.

طایفی با بیان این‌که متهمان این پرونده در حال حاضر با سپردن وثیقه‌های سنگین آزاد هستند، از نمایندگان مجلس تقاضا کرد هرچه سریع‌تر طرح مربوط به چگونگی فعالیت شرکت‌های شبکه‌ای راتصویب کنند.

وی همچنین اضافه کرد: از مردم تقاضا می‌کنیم با خرید از این شرکت‌ها در اعمال مجرمانه شرکت نکنند و مانع از اشغال بیش از حد دستگاه قضایی به این امر شوند.

اما یک خبر دیگر حکایت از آن دارد که قاچاقچیانی که محموله گلدکوئیست را از طریق غیرقانونی وارد کشور کرده بودند در رویارویی با مأمورین تمامی این محموله را در دریا ریختند.

محسن بهرامی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا به خبرگزاری فارس گفت: هم اکنون کار خارج کردن این محموله از دریا در حال انجام است و تاکنون نیز مقداری از آن از زیر آب خارج شده است.

وی مکان کشف این محموله را بندر لنگه ذکر کرد و گفت: مطابق گزارش نیروی انتظامی یک محموله دیگر در یکی از بنادر جنوب کشف شده است که این محموله به صورت سالم توقیف شده است.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: محموله‌های فوق که به صورت غیرقانونی در حال واردشدن به کشور بود به مقصد شیراز در حال حمل بوده است. وی افزود: قرار بود طی مراسمی از سوی این شرکت محموله ها به افراد سرشاخه خود در شیراز تحویل شود.

  • ۸۴/۰۵/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">