ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گله گیلانی‌ها از کندی اینترنت

| دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

کندی سرعت اینترنت در گیلان در انجام کارها اختلال ایجاد کرده‌است.

مفهوم اینترنت پرسرعت زمانی دلچسب است که به راستی قابل لمس باشد اما مدت‌هاست از این مفهوم در گیلان خبری نیست و سرعت اینترنت از سرعت لاک‌پشت نیز پایین‌تر است.

اختلالات اینترنتی موجب می‌شود کاربر سرعت اینترنت و پهنای باند را نسبت به آنچه که گفته می‌شود بسیار کمتر احساس کند و پهنای باند برخلاف تعهد اپراتورها است.

با توجه به اینکه امروزه بیشتر فعالیت‌ها از طریق اینترنت انجام می‌شود نیاز به تکنولوژی هر روز در حال افزایش است، اما مناسب با آن خدمات زیرساختی هنوز مهیا نیست و با کندی شدید سرعت اینترنت مواجه هستیم.

کندی سرعت اینترنت در گیلان به حدی است که موجب اختلال در کار و گرفتن وقت زیاد از کاربر شده و نمی‌توان فعالیت‌ها را به‌هنگام انجام داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت گفته می‌شود بخشی از اختلال به وجود آمده از شرکت ارتباطات زیرساخت بوده و یا تجهیزات شبکه دسترسی اکسس است که با کندی و یا قطعی اینترنت مواجه می‌شویم.

رعایت نکردن ضریب به اشتراک‌گذاری پهنای باند توسط اپراتورهای ارائه‌دهنده نیز موجب ضرر کاربر شده و در نتیجه از سرعت دلچسب اینترنت محروم می‌شود.

  • ۹۴/۱۰/۲۱

سرعت اینترنت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">