ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گوشی‌های «ال‌جی» مشمول رجیستری می‌شود

| شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: برند موبایل ال‌جی از 28 بهمن مشمول طرح رجیستری می‌شود و سایر برندها پس تاریخ مذکور طی کمتر از یک ماه مشمول طرح می‌شوند.

حمیدرضا دهقانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس، گفت: از 28 بهمن ماه 96 گو‌شی‌های موبایل با برند ال جی مشمول طرح رجیستری می‌شود. 

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: همچنین کمتر از یک ماه (پس از تاریخ 28 بهمن ماه) تمام برندهای باقی مانده تلفن همراه از جمله سامسونگ ، سونی، هوآوی و ....  و در بازه‌های زمانی متفاوت مشمول طرح رجیستری می‌شود.

دهقانی‌نیا بیان داشت: فرآیند انتقال مالکیت و فعال‌سازی از امروز 14 بهمن ماه در مورد تمام گوشی‌های تلفن همراه نو و دست دوم با نشان تجاری اپل، بلک بری، موتورولا و گوگل پیکسل موبایل که خریداری می‌شود، باید انجام شود.

وی بیان داشت: فرآیند فعال‌سازی و فرآیند انتقال مالکیت باید از این پس توسط خریدار و فروشنده انجام شود. 

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان داشت: بنابراین مردم باید موقع خرید و فروش گوشی تلفن همراه فرآیند فعال سازی و انتقال مالکیت را با ارسال کد 6 رقمی پشت کارت گارانتی به #7777* انجام دهند. 

دهقانی‌نیا گفت: از آنجا که گوشی‌های ال جی از 28 بهمن ماه 96 مشمول طرح رجیستری می‌شوند و در مدت کمتر از یک ماه پس از تاریخ مذکور سایر برندهای تلفن همراه از جمله سامسونگ و ...  مشمول طرح می‌شوند، به فروشندگان گوشی تلفن همراه توصیه می‌شود که اگر تلفن همراهی در انبار و مغازه خود دارند در آن سیم کارت قرار داده و یکبار با آن تماس بگیرند، تا بدین وسیله آن گوشی از شمول طرح رجیستری خارج شود و متضرر نشوند.

  • ۹۶/۱۱/۱۴

طرح رجیستری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">