ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یکسان سازی کدها باعث تورم نمی شود

| دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۸۶، ۰۴:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

طرح یکسان‌سازی کدهای بین شهری تلفن ثابت، منجر به افزایش صورت‌حساب مشترکان و در نتیجه ایجاد تورم نمی‌شود.

مهندس صابر فیضی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: علت مخالفت رییس‌جمهور با طرح یکسان‌سازی کدهای بین شهری تلفن ثابت در شورای اقتصاد، احتمال ایجاد تورم در جامعه با وقوع این امر است.

وی، افزود: البته این اعداد و ارقام، "خیلی" در صورت حساب‌ها تاثیر نخواهد داشت، منتهی اطلاعات ارائه شده در شورای اقتصاد ظاهرا قانع‌کننده نبوده و اطلاعات جامع‌تر ارائه خواهد شد.

فیضی، در پاسخ به این سوال که آیا شرکت مخابرات ایران می‌تواند مدعی عدم ایجاد تورم با افزایش تعرفه‌ها شود، تصریح کرد: این افزایش تعرفه منجر به افزایش صورت حساب‌ها و در نتیجه باعث تورم نمی‌شود، اما اطلاعات درخواست شده باید تکمیل‌تر و به شورای اقتصاد ارسال شود.

فیضی، خاطرنشان کرد: باید شورای اقتصاد را متقاعد کرد؛ کاهش درآمد بدون افزایش تعرفه مورد نظر مجلس شورای اسلامی نیز نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در پاسخ به برخی انتقادها مبنی بر احتمال بروز اختلاف میان مجلس و دولت با توجه به تصویب این طرح از سوی مجلس، گفت: در حال حاضر، در حال تکمیل اطلاعات به منظور ارسال به دولت و تصمیم‌گیری نهایی در مورد آن هستیم که البته در صورت لزوم این اطلاعات مجددا برای مجلس ارسال خواهد شد.

فیضی، همچنین تاکید کرد: ابلاغ افزایش تعرفه با پیشنهاد پوشش میزان کاهش درآمد شرکت مخابرات ایران از طریق آن صورت گرفته و در صورت‌حساب‌ها تاثیرگذار نیست، اما به دلیل هزینه‌های اولیه این اقدام، رییس‌جمهور دستور داد که موضوع دقیقا بررسی و به دولت گزارش شود.

وی، با بیان این مطلب که این گزارش تا آخر شهریورماه آماده می‌شود، گفت: طرح یکسان‌سازی کدهای بین شهری لغو نمی‌شود، منتهی به دلیل مسایل جنبی، با کمی تاخیر انجام خواهد شد.

  • ۸۶/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">