ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت با اشاره به مشکلات اساسی این دفاتر، از نرخ‌گذاری متفاوت خدمات،‌ عدم تناسب تعداد دفاتر با خدمات واگذار شده و عدم یکسان‌سازی دفاتر متعدد دستگاه‌ها انتقاد کرد.

علی فلاح‌ حقیقی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: نرخ‌گذاری متفاوت خدمات،‌ عدم تناسب تعداد دفاتر با خدمات واگذار شده و عدم یکسان‌سازی دفاتر متعدد دستگاه‌ها از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات فعلی دفاتر پیشخوان خدمات دولت است که مدت‌ها بلاتکلیف مانده است.

رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی توضیح داد: در حال حاضر بسیاری از خدمات در دفاتر پیشخوان در مقایسه با دستگاه ارائه‌دهنده اصلی با قیمت پایین‌تر ارائه می‌شود که برای مثال تفاوت قیمت درخواست کارت ملی در دفاتر پیشخوان و دفاتر اسناد رسمی از جمله این موارد است.

وی همچنین با انتقاد از عدم تناسب تعداد دفاتر با خدمات واگذار شده، گفت: در بسیاری از مناطق بیش از نیاز مجوز تاسیس دفتر صادر شده که به دلیل کافی نبودن تعداد خدمات، دفاتر با مشکل درآمد مواجه هستند.

فلاح حقیقی عدم تبدیل و یکسان‌سازی دفاتر متعدد ارائه کننده خدمت دستگاه‌های دولتی را از دیگر دغدغه‌های دفاتر پیشخوان دولت عنوان کرد و گفت: این مهم علیرغم پیش‌بینی در برنامه پنجم توسعه همچنان بر زمین مانده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">