ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک هفته مهلت برای شرکت در مسابقه نرم‌افزارها و سایت‌ها تمدید شد .

احسان ریاضی دبیر جشنواره دستاوردهای رایانه‌ای گفت: افراد و شرکتهایی که آثار یا سایتهای خود را درخور این رقابتها می بینند می توانند از طریق لینک مخصوصی که در صفحه اصلی سایت http://www.IranWSA.com در دسترس است خوستار مهلت بیشتر (حداکثر تا یک هفته) برای شرکت دادن نرم افزار یا سایت خود در جشنواره شوند که حتی الامکان با تمام تقاضاها موافقت خواهد شد.

وی هدف این جشنواره که در هشت شاخه برگزار می شود را ارایه دستاوردهای برتر ایران به رقابتهای جهانی World Summit Award اعلام کرد که همزمان با اجلاس جهانی سران جامعه اطلاعاتی (WSIS) با حضور مقامات ارشد بیش از ۱۶۸ کشور جهان برگزار خواهد شد.

ریاضی، افزود: این جشنواره زیر نظر سازمان ملل متحد برگزار می شود، شرکت آثار تهیه شده به زبانهای سازمان ملل از جمله فارسی آزاد است و نیازی نیست دستاوردهای ایرانی برای شرکت در این جشنواره ترجمه شوند یا تغییر داده شوند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه شرکت در نخستین جشنواره دستاوردهای رایانه ای از آدرس مستقیم http://wsa.hamsafar.com/subM_participate.asp استفاده فرمایید.

دبیر نخستین جشنواره دستاوردهای رایانه ای در ادامه گفت: نخستین جشنواره دستاوردهای رایانه ای در یازده شاخه برگزار می شود که از دو بخش WSA با هشت شاخه و بخش ویژه با سه شاخه تشکیل شده است. هشت شاخه جشنواره جهانی عبارتند از: دولت الکترونیک (e-Government)، آموزش الکترونیک (e-Learning)، تجارت الکترونیک (e-Business)، محصولات فرهنگی الکترونیک (e-Culture)، سرگرمی و بازی های رایانه ای (e-Entertainment)، سلامت الکترونیک (e-Health)، ارایه الکترونیکی علوم (e-Science) و زیرساختهای الکترونیکی (e-Inclusion) که شرکت یک اثر در بیش از یک شاخه بلامانع است.

مهندس ریاضی در پایان ضمن ابراز امیدواری به حضور نرم افزارها و وب سایتهای ایرانی در جمع 40 کار برتر جهان گفت: در این دوره علاوه بر شرکت آثار ایرانی، در جمع داوران بین المللی نیز مهندس سپهر دهپور به عنوان نماینده شایسته ایران حضور دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره از قبیل نحوه شرکت و قوانین به سایت رسمی جشنواره در آدرس www.IranWSA.com مراجعه فرمایید.

  • ۸۴/۰۵/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">