ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

100 شرکت نرم افزاری برتر دنیا معرفی شدند

| سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۸۶، ۰۴:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

کمیسر جامعه اطلاعاتی و رسانه های اروپا روز گذشته نتایج سومین دوره طبقه بندی 100 شرکت نرم افزاری برتر اروپا را در بروکسل ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، Truffle Capital یکی از بزرگترین شرکتهای اروپایی سهامی خاص و Syntec Informatique انجمن گروه های شرکتهای IT فرانسوی در همکاری با انجمنهای ملی مهم IT در اروپا، سومین رتبه بندی 100 شرکت نرم افزاری برتر اروپایی که سالانه بالای 20 میلیون یورو گردش مالی دارند را برگزار کردند.

ویویان ردینگ کمیسر جامعه اطلاعاتی و رسانه های اروپا نتایج طبقه بندی Truffle 100 Europe 2007 را روز گذشته در بروسکل اعلام کرد.

براساس گزارش VNUnet، در سومین دروه این رتبه بندی پارامترهایی چون نوآوری و سرمایه گذاری در R&D (سازمان همکاری های اقتصادی و توسعه) مدنظر قرار گرفته است.

بر پایه اطلاعات "رتبه بندی ترافل" سال گذشته شرکت های اروپایی نرم افزاری 3/3 میلیارد یورو در R&D (برابر با 15 درصد از مجموع سهام این شرکت ها) سرمایه گذاری کرده اند و 63 درصد از شرکت های حاضر در طبقه بندی امسال سرمایه گذاری های خود را در این سازمان افزایش داده اند.

همچنین این طبقه بندی نشان می دهد که تعداد شرکت های اروپایی ارائه دهنده نرم افزار به رقم 175 هزار رسیده است.

ر رتبه های اول و دوم این طبقه بندی به ترتیب شرکت های نرم افزاری Sap و Sage انگلیس قرار گرفته اند و در ادامه این طیقه بندی شرکتهای Dassault Systèmes ، Business objects و Software Ag در رتبه های سوم تا پنجم ایستاده اند. این در حالی است که شرکتهایی با شهرت جهانی مثل "اف- سکور" و "نرم افزار اپرا" به ترتیب در رتبه های چهل و دوم و هشتاد و نهم قرار گرفته اند.

در این خصوص "ژان پیر برولارد" معاون رئیس Syntec informatique (یکی از سازمان دهندگان این رتبه بندی) اظهار داشت: "با 22 میلیارد یورو گردش مالی و رشد 6/6 درصدی شرکت های نرم افزاری اروپا و با 8/2 میلیارد یورو سود سالانه، این رتبه بندی نشان داد که صنایع نرم افزاری اروپا نباید موقعیت خود را در اقتصاد جهانی متعادل نگه دارند."

  • ۸۶/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">